Tidigare event: Insiktsmorgon (13 november 2024)
Upptäck kraften i insiktsdrivet arbete för affärsutveckling
Insikter är grunden för strategiska beslut som driver tillväxt och innovation. På vårt senaste webinarium – Insiktsmorgon – diskuterade vi hur företag kan använda sig av datadrivna insikter för att utveckla både sin kommunikation och affärsstrategi.
Vi hade förmånen att få höra från två framstående företag:
- AMF visade hur insikter används för att skapa starkare kundkontakt och mer träffsäker kommunikation.
- Svenskmärkning visade hur insiktsdrivet arbete kan stödja långsiktiga affärsbeslut och hjälpa till att positionera företaget på marknaden.
Genom att arbeta insiktsdrivet kan företag bättre förstå sina kunders behov, anpassa sina erbjudanden och skapa mer effektiva strategier. Oavsett om det handlar om att förbättra kommunikationen eller optimera beslutsprocesser, ger rätt insikter ett påtagligt mervärde och hjälper företag att minska osäkerhet och maximera resultat.
Ladda ner vår presentation för mer information om hur insiktsarbete kan skapa värde för din verksamhet och ge dig en konkurrensfördel.
Klicka här om du vill se inspelningen.
Talare
Mia Johnson
Campaign Manager
AMF
Tina Stugemo
VD
Svenskmärkning
Helen Borgardt
Head of Market & Communication
Demoskop
Ytterligare inom: Event
13 november 2024 – Insiktsmorgon – Inspireras och lär!
Vi har den stora glädjen att bjuda in dig till Insiktsmorgon, ett inspirerande digitalt morgonseminarium där vi får möjlighet att […]
Läs merTidigare event: 9 oktober 2024 – Mitt i mandatperioden
Den 9e oktober höll Demoskop ett seminarium på temat ”Mitt i mandatperioden” där Demoskops opinionschef Johan Martinsson presenterade både nya […]
Läs merTidigare event: 1 oktober 2024 – UngInsikt webbinarium ”Ett år som student”
Insikter om dagens unga och morgondagens medborgare Den 1 oktober 2024 höll Demoskop ett webbinarium med fokus på unga och […]
Läs mer