Se vårt webbinarium om utomhusreklamens förutsättningar och framtid
I måndags anordnade vi på Demoskop tillsammans med utomhusbolagen Clear Channel och Ocean Outdoor ett mycket uppskattat webbinarium på temat utomhusreklamens förutsättningar och framtid. Medverkande gjorde även
AMF från kundsidan och mediebyrån HowCom. Det framkom många intressanta tankar om pandemins effekter, både för reklam i stort och för utomhusmarknaden specifikt. Genomgående pratade vi mycket om möjligheter och det fanns en stark enighet om att vi går mot en positiv framtid.
Se webbinariet i sin helhet här
Ytterligare inom: Nyhet
Boprisindikatorn maj 2025
Hushållen dämpar sina boprisförväntningar Demoskops och SEBs Boprisindikator sjunker med 2 enheter i maj, från plus 36 till plus 34. […]
Läs merVäljarbarometer april 2025
Största ledningen för oppositionen sedan förra valet Sedan den förra väljarbarometern har nyhetsrapporteringen fortsatt att kretsa kring president Donald Trump. […]
Läs merBoprisindikatorn april 2025
Hushållen justerar ner sina boprisförväntningar Demoskops och SEBs Boprisindikator sjunker med 10 enheter i april, från plus 46 till plus […]
Läs mer