Se vårt webbinarium om utomhusreklamens förutsättningar och framtid
I måndags anordnade vi på Demoskop tillsammans med utomhusbolagen Clear Channel och Ocean Outdoor ett mycket uppskattat webbinarium på temat utomhusreklamens förutsättningar och framtid. Medverkande gjorde även
AMF från kundsidan och mediebyrån HowCom. Det framkom många intressanta tankar om pandemins effekter, både för reklam i stort och för utomhusmarknaden specifikt. Genomgående pratade vi mycket om möjligheter och det fanns en stark enighet om att vi går mot en positiv framtid.
Se webbinariet i sin helhet här
Ytterligare inom: Nyhet
Ta del av Korvrapporten!
Sverige är ett korvälskande land! Nästan alla äter korv. Smak, hög kötthalt, att korven är gjord på svenskt kött och […]
Läs merBoprisindikatorn februari 2025
Hushållens boprisförväntningar stiger Demoskops och SEBs Boprisindikator ökar med 5 enheter i februari, från plus 45 till plus 50. På […]
Läs merFöretagarindikatorn februari 2025
Ökad framtidstro bland enmansföretagare Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, ökar den […]
Läs mer