Se vårt webbinarium om utomhusreklamens förutsättningar och framtid på måndag 24/5
Pandemin har påverkat vår kommunikativa värld stort med ändrade vanor och beteenden hos konsumenterna och förändrade medieprioriteringar som köpare. I detta har utomhusreklam drabbats, precis som alla andra kanaler. Demoskop känner, utifrån mångåriga samarbeten med huvuddelen av aktörer i branschen, till de styrkor som finns utifrån faktisk effekt och upplever att det finns ett behov av en öppen och insatt diskussion om mediekanalens förutsättningar och utveckling.
Med det som utgångspunkt vill vi tillsammans med utomhusbolagen Clear Channel och Ocean Outdoor anordna ett webbinarium på temat utomhusreklamens förutsättningar och framtid. Medverkande är även AMF från kundsidan och mediebyrån HowCom.
Webbinariet äger rum på måndag 24/5, kl. 15:00 – 16:00
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Väljarbarometer december 2024
Stiltje i väljaropinionen Flera stora utrikesnyheter under den senaste perioden fått stor uppmärksamhet. Bland har annat en vapenvila mellan Israel […]
Läs merBoprisindikatorn december 2024
Hushållens förväntningar vänder ner inför 2025 Demoskops och SEBs Boprisindikator minskar med 8 enheter i december, från plus 50 till […]
Läs merFöretagarindikatorn december 2024
En försiktig uppgång i företagarnas framtidstro Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, […]
Läs mer