Se vårt webbinarium om utomhusreklamens förutsättningar och framtid på måndag 24/5
Pandemin har påverkat vår kommunikativa värld stort med ändrade vanor och beteenden hos konsumenterna och förändrade medieprioriteringar som köpare. I detta har utomhusreklam drabbats, precis som alla andra kanaler. Demoskop känner, utifrån mångåriga samarbeten med huvuddelen av aktörer i branschen, till de styrkor som finns utifrån faktisk effekt och upplever att det finns ett behov av en öppen och insatt diskussion om mediekanalens förutsättningar och utveckling.
Med det som utgångspunkt vill vi tillsammans med utomhusbolagen Clear Channel och Ocean Outdoor anordna ett webbinarium på temat utomhusreklamens förutsättningar och framtid. Medverkande är även AMF från kundsidan och mediebyrån HowCom.
Webbinariet äger rum på måndag 24/5, kl. 15:00 – 16:00
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Boprisindikatorn april 2025
Hushållen justerar ner sina boprisförväntningar Demoskops och SEBs Boprisindikator sjunker med 10 enheter i april, från plus 46 till plus […]
Läs merFöretagarindikatorn april 2025
Enmansföretagarnas optimism faller Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, minskar den här […]
Läs merSparkollen Q1 2025
Var femte vill spara mer på bankkonto SEB:s och Demoskops undersökning Sparkollen, som tar tempen på om hushållen planerar att […]
Läs mer