Så här stärker du ditt varumärke med löpande insikter – Frukostseminare med Demoskop, Penetrace och Allente
När marknaden snabbt förändras blir löpande information om varumärket avgörande för att du ska fatta rätt beslut. Vilken effekt ger egentligen marknadsinvesteringarna? Med en bra modell för löpande insikter kan möjligheter tas till vara och fallgropar undvikas.
Välkommen till ett frukostseminarium med Demoskop, Penetrace och Allente!
Demoskop har inlett ett samarbete med Penetrace. Tillsammans erbjuder vi en komplett lösning från löpande tracking till marknadsanalys och rådgivning. Det kommer Peter Bryngelson och Erik Berling från Demoskop tillsammans med Henning Tunsli som är VD på Penetrace att berätta om. Medverkar gör också Allentes svenska marknadschef Teresa Hedlund som berättar om sin erfarenhet av att lansera ett helt nytt varumärke. Vilken roll spelar löpande marknadsinformation?
Och du. Det kommer finnas gott om tid för mingel, men antalet platser är begränsade så först till kvarn!
Tid och plats
11 november 2021, klockan 08:00-09:00
Usines fantastiska frukostlokal på Södermalm där du bjuds på en god frukost
Södermalmsallén 38, Precis bakom torget på medborgarplatsen.
Ytterligare inom: Nyhet
Ta del av Korvrapporten!
Sverige är ett korvälskande land! Nästan alla äter korv. Smak, hög kötthalt, att korven är gjord på svenskt kött och […]
Läs merBoprisindikatorn februari 2025
Hushållens boprisförväntningar stiger Demoskops och SEBs Boprisindikator ökar med 5 enheter i februari, från plus 45 till plus 50. På […]
Läs merFöretagarindikatorn februari 2025
Ökad framtidstro bland enmansföretagare Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, ökar den […]
Läs mer