Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
Med hjälp av sina smarta telefoner bildar människor sina egna ekosystem. Ett enda inlägg i sociala medier kan starta en massprotest och en enda kraftfull idé kan omvälva en hel bransch. Vilka lärdomar kan vi som researchers dra av det, och hur ser framtidens research ut?
Sveriges Annonsörer arrangerar en Learning Lunch den 20 januari 2021 där Demoskop och Telenor medverkar. Karin Nelsson, vd på Demoskop berättar om nya sätt att samla in data och hur man kan använda dem i sitt eget insiktsarbete. Katarina Hamnholm, Chapter LEAD User Research Telenor, berättar om hur Telenor jobbar med data, insikt och analys för att skapa värde.
Som avslutning på vår learning lunch berättar Hanna Riberdahl om Sveriges Annonsörers kommande initiativ ”Nätverk Insight”.
Datum 2021/01/20
Tid 11:30-12:30
Plats Webinar/Digital träff
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Boprisindikatorn mars 2025
Hushållens boprisförväntningar dämpas något Demoskops och SEBs Boprisindikator sjunker med 4 enheter i mars, från plus 50 till plus 46. […]
Läs merFöretagarindikatorn mars 2025
Optimismen tar fart bland enmansföretagare Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, ökar […]
Läs merVäljarbarometer februari 2025
Stiltje i väljaropinionen trots händelserik månad Tiden sedan den förra väljarbarometern har varit händelserik. Det är nu tre veckor sedan […]
Läs mer