Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
Med hjälp av sina smarta telefoner bildar människor sina egna ekosystem. Ett enda inlägg i sociala medier kan starta en massprotest och en enda kraftfull idé kan omvälva en hel bransch. Vilka lärdomar kan vi som researchers dra av det, och hur ser framtidens research ut?
Sveriges Annonsörer arrangerar en Learning Lunch den 20 januari 2021 där Demoskop och Telenor medverkar. Karin Nelsson, vd på Demoskop berättar om nya sätt att samla in data och hur man kan använda dem i sitt eget insiktsarbete. Katarina Hamnholm, Chapter LEAD User Research Telenor, berättar om hur Telenor jobbar med data, insikt och analys för att skapa värde.
Som avslutning på vår learning lunch berättar Hanna Riberdahl om Sveriges Annonsörers kommande initiativ ”Nätverk Insight”.
Datum 2021/01/20
Tid 11:30-12:30
Plats Webinar/Digital träff
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Väljarbarometer oktober 2025
Konstant blockskillnad, men rörlighet inom blocken Sedan förra väljarbarometern i september har en fredsplan mellan Israel och Hamas upprättats och […]
Läs merDemoskop söker praktikanter till vårt kontor i Stockholm under vårterminen 2026
Vill du få praktisk erfarenhet av att arbeta med opinionsundersökningar och samhällsanalys? Är du intresserad av att förstå hur människor […]
Läs merKommunikationsguide 2: Undvik de 10 vanligaste misstagen i kampanjarbetet
Även erfarna marknadsförare kan hamna i fallgropar som gör att kampanjer tappar effekt. Med erfarenhet från decennier av reklammätningar har […]
Läs mer