Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
Nyhet
Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
[share_box]
[divider height=”30″ style=”default” line=”default” color=”” themecolor=”0″]
Med hjälp av sina smarta telefoner bildar människor sina egna ekosystem. Ett enda inlägg i sociala medier kan starta en massprotest och en enda kraftfull idé kan omvälva en hel bransch. Vilka lärdomar kan vi som researchers dra av det, och hur ser framtidens research ut?
Sveriges Annonsörer arrangerar en Learning Lunch den 20 januari 2021 där Demoskop och Telenor medverkar. Karin Nelsson, vd på Demoskop berättar om nya sätt att samla in data och hur man kan använda dem i sitt eget insiktsarbete. Katarina Hamnholm, Chapter LEAD User Research Telenor, berättar om hur Telenor jobbar med data, insikt och analys för att skapa värde.
Som avslutning på vår learning lunch berättar Hanna Riberdahl om Sveriges Annonsörers kommande initiativ ”Nätverk Insight”.
Datum 2021/01/20
Tid 11:30-12:30
Plats Webinar/Digital träff
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Demoskop söker seniorkonsult med affärsansvar
Demoskop ligger i branschens absoluta framkant vad gäller marknads- och opinionsundersökningar. Sedan mer än 30 år kombinerar vi tung expertis […]
Läs merSeminarium: Ett år efter valet
Måndagen den 11 september presenterade Demoskops Pelle Ahlin Olofsson rykande färska siffror om hur väljarna ser på Sverige ett år […]
Läs merÖkat intresse för byte till euro
Svenskarnas motstånd mot euron fortsätter minska. Demoskops och SEB:s nya euromätning visar att en folkomröstning idag skulle ge ”nej till […]
Läs mer