Ioanna Pyrzas stärker Demoskops Varumärke & Kommunikationsteam!
Vi är mycket glada att kunna välkomna Ioanna Pyrzas som ny senior konsult till Demoskop! Ioanna kommer närmast från en tjänst som Insight Specialist på Schibsted där hon arbetade med analyser baserat på effektmätningar, panelundersökningar samt målgrupps- och beteendedata.
”Ioannas erfarenheter inom varumärke och kommunikationsområdet kommer att förstärka Demoskops erbjudande och jag tror att hon kommer att komplettera teamet på ett mycket bra sätt!
Vi har haft en kraftig tillväxt och Ioanna bidrar med viktig kunskap som våra kunder efterfrågar. Hon är dessutom grymt trevlig,” säger Peter Bryngelson, Head of Brand & Communication research på Demoskop.
”Jag är mycket glad över möjligheten att få vara med och utveckla Demoskops erbjudande inom varumärke och kommunikation”, säger Ioanna. ”Jag uppfattar Demoskop som ett mycket kompetent och progressivt företag. Min erfarenhet som analytiker inom både köpt och förtjänad media tror jag kan komplettera den kunskap och expertis som Demoskop idag erbjuder.”
Ioanna börjar sin anställning på Demoskop idag den 17/5.
Ytterligare inom: Nyhet
Boprisindikatorn mars 2025
Hushållens boprisförväntningar dämpas något Demoskops och SEBs Boprisindikator sjunker med 4 enheter i mars, från plus 50 till plus 46. […]
Läs merFöretagarindikatorn mars 2025
Optimismen tar fart bland enmansföretagare Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre månaderna, ökar […]
Läs merVäljarbarometer februari 2025
Stiltje i väljaropinionen trots händelserik månad Tiden sedan den förra väljarbarometern har varit händelserik. Det är nu tre veckor sedan […]
Läs mer