Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
Nyhet
Lyft ditt insiktsarbete och skapa större värde
[share_box]
[divider height=”30″ style=”default” line=”default” color=”” themecolor=”0″]
Med hjälp av sina smarta telefoner bildar människor sina egna ekosystem. Ett enda inlägg i sociala medier kan starta en massprotest och en enda kraftfull idé kan omvälva en hel bransch. Vilka lärdomar kan vi som researchers dra av det, och hur ser framtidens research ut?
Sveriges Annonsörer arrangerar en Learning Lunch den 20 januari 2021 där Demoskop och Telenor medverkar. Karin Nelsson, vd på Demoskop berättar om nya sätt att samla in data och hur man kan använda dem i sitt eget insiktsarbete. Katarina Hamnholm, Chapter LEAD User Research Telenor, berättar om hur Telenor jobbar med data, insikt och analys för att skapa värde.
Som avslutning på vår learning lunch berättar Hanna Riberdahl om Sveriges Annonsörers kommande initiativ ”Nätverk Insight”.
Datum 2021/01/20
Tid 11:30-12:30
Plats Webinar/Digital träff
Anmäl dig här
Ytterligare inom: Nyhet
Boprisindikatorn september 2025
Osäkerheten tar grepp om hushållens boprisförväntningar Demoskops och SEBs Boprisindikator för september minskar med 6 enheter till 29, vilket är […]
Läs merVäljarbarometer augusti 2025
Blockskillnaden krymper något: SD ökar och V på historiskt låg nivå Stora internationella händelser fortsätter att dominera mediaflödet. Olika initiativ […]
Läs merFöretagarindikatorn augusti 2025
Enmansföretagarna tror på rejält uppsving under hösten Demoskops och SEBs Företagarindikator, som visar företagares syn på verksamheten de kommande tre […]
Läs mer