Demoskop lanserar boken: Att se människan
Demoskop lanserar boken: Att se människan som ger en inblick i Demoskops resa från 1989 till idag.
Demoskop grundades 1989 och gick samman med Inizio 2019. Vi är ett faktabaserat analysföretag som erbjuder våra kunder insikter och rekommendationer baserad på data av hög kvalitet och avancerad analys. Vi förstår människor, värderingar, attityder, åsikter och handlingar.
Vår expertis är inom samhälls- och opinionsundersökningar, arbetsliv, organisation, privatekonomi, marknad och media.
Våra kunder har komplexa utmaningar i en värld som snabbt förändras. Att analysera och förklara detta är vårt fokus.
I valet 2022 var Demoskop det institut som låg närmast valresultatet. Demoskops sista mätning två dagar innan valdagen hade en genomsnittlig avvikelse per parti på 0,4 procentenheter.
I denna skrift ger vi exempel från vår historia och gläntar på dörren till framtiden.
Ladda ner ditt exemplar nedan
Ytterligare inom: Nyhet
Inspirationskväll med Demoskop och Renewability
Att jobba med sitt varumärke och tänka strategiskt med marknads- och kommunikationsfrågor är utmanande, givande och stundtals frustrerande. Vi på […]
Läs merMedienytt från Demoskop
Oktoberöverraskning: Rekordnivåer för medieinvesteringar trots lågkonjunktur och mediemarknadens skiftande landskap Demoskop följer utvecklingen på mediemarknaden och vi vill belysa vilka […]
Läs merÖkad polarisering i synen på Israel
Efter Hamas överraskningsattack på Israel den 7 oktober och Israels efterföljande invasion av Gaza har nyheterna fyllts av historier om […]
Läs mer