Kundcase
Stålbyggnadsinstitutet – analys av öppna svar med vårt AI-verktyg, Stella
Läs mer om uppdragetKompetenskartläggning: Vad behöver Industrin?
Läs mer om uppdragetAnalyser ger Spendrups stabil grund för affärsbeslut
Läs mer om strategiska mål10 vanliga fallgropar när du bygger varumärke
I vår guide 10 vanliga fallgropar när du bygger varumärke förklarar Helen Borgardt, Affärsområdeschef för Marknad & Media, om vanliga fallgropar och hur du ska göra för att undvika dem.
Aktuellt
Väljarbarometer september 2024
Läs merBoprisindikatorn september 2024
Läs merFöretagarindikatorn september 2024
Läs merDemoskop är medlem i Esomar som är en global organisation som arbetar med alla typer av frågor relaterade till undersökningar och datahantering, avseende bland annat metoder, urval och etiska regler. Alla medlemmar följer de riktlinjer som Esomar arbetar med och det innebär en garanti för kvalitet i alla de aspekter som rör våra undersökningar. Läs gärna mer om det här
Demoskop är medlem i den internationella branschorganisationen WIN (Worldwide Independent Network of Market Research and Opinion Poll). WIN är ett globalt nätverk för oberoende undersökningsföretag. Nätverket består av mer än 45 företag i över 73 länder och erbjuder därmed en global räckvidd och internationell expertis inom marknads- och opinionsundersökningar.